BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 12, 2011

Photographer Yang Mane Satu Ye

Antara benda penting mase majlis perkahwinan adalah photographer..ni untuk memastikan majlis yang berjalan nanti dapat diabadikan menjadi kenangan yang tidak akan dilupakan sampai bile-bile..dan selalunye photographer-photographer yang best, akan fully booked especially time cuti-cuti sekolah..sebab mase ni ramai sangat orang yang kahwin..huhu

Dan disebabkan bab photographer ni penting, aku pun dah mule lah survey pakej-pakej yang ditawarkan..sebab kene book awal..kalau tak nanti orang lain yang ambik..tambah-tambah aku ni duduk kat Perak..so, time management dengan photographer memang la penting untuk memastikan diaorang tak lambat tibe kalau diaorang gerak dari KL..dan untuk memastikan diaorang available pada hari majlis aku tu nanti..hihi

So far, aku dah survey banyak gak la..tapi aku just tertarik pada hasil dua photographer ni..sebabnye kerja & hasilnye bagus..dan yang penting harga ditawarkan within my budget dan cam senang nak berurusan with both of them..

By: www.tukangtangkapgambar.multiply.com


Now just need to finalized my wedding date (waiting approval from my mother in law side) and do some negotiation with both photographers..then after that, discuss with my fiancee and make a desicion..book them by ASAP..hope they're ok to entertain me as a complicated customer..^_^

With Luv
-Malynna-

0 comments: