BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 19, 2011

Kenapa Saya Pilih Dia

En. Abu selalu tanya saya kenapa saya pilih dia..
Dia selalu risau dan cakap dia bukan budak baik..maksudnye contoh macam waktu sekolah dulu, dia kelas belakang-belakang dan saya kelas depan-depan..so, boleh imagine kan perangai dia macamane..walaupun sekarang perangainye still nakal jugak..

Dia juga selalu cakap, dia tak belajar tinggi..dia tak kerja bagus..dia cuma kerja kilang je..
Gaji dia sikit..dia takut tak dapat bagi kemewahan pada saya..maksudnye nanti dia tak dapat belikan rumah besar yang saya impikan tu..dia tak boleh belikan kereta Honda City yang saya selalu berangan drive tu..dan emas atau barang-barang branded..

Habis tu kenape saya pilih dia..

Emmm..kenape ye..say pun tak tahu..sebab ape yang ade pada dia adelah semua benda yang saya tak suke..dulu la..hihi
Saya tak ada jawapan spesifik untuk pertanyaan dia tu..ape saya boleh jawab, mungkin dah jodoh kot..dia datang pada waktu dan tempat yang sesuai..

Tapi sebenarnye saya pilih dia sebab dia bertanggungjawab terhadap saya..walaupun dia tak kaya, tapi dia berusaha..

Hari tu jumpa my future ipar duai..dia cakap "Kak, kite ni nak jumpa lelaki yang suke keluar tengok wayang, makan-makan dengan kite, memang senang..tapi nak cari lelaki yang betul-betul nak ade komitmen dan spen their time dengan kite sampai mati memang susah..kalau kite dah jumpe orang tu, hargai la dia.."

Betul kot ape dia kate tu..kalau nak ikutkan, ramai je lelaki yang saya keluar dating, kawan & spend time together..tapi kalau nak komitmen tu memang tak lah..saya tanye kat diaorang direct pun diaorang terang-terang cakap tak nak..haha..

Untuk En.Abu, ni one of the reason I choosed you ok!

With Luv
-Malynna-

0 comments: