BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 6, 2011

Permohonan Kursus Kahwin

Salah satu syarat untuk kahwin, pasangan kene menghadiri kursus kahwin kan..

Aku baru je hantar permohonan untuk kursus ni..borang boleh didapati secara online or ambil terus dari Jabatan Agama Negeri dikawasan anda..macam aku dan pasangan, dua-dua duduk Shah Alam..so, Jabatan Agama Islam adalah di Bangunan Idris Shah, Seksyen 2, Shah Alam..borang aku download dari website: http://www.jais.gov.my/  je..

Contoh: Borang Kursus Kahwin Untuk Kawasan Shah Alam & PJ

Dah isi-isi semua, aku fax kepada diaorang..dan confirm date untuk kursus adalah seperti di bawah:

Tarikh: 23hb April 2011 (Sabtu)
Masa: 7.30am-8.15am - Pendaftaran..
           8.30am-6.00pm - Kursus

dan

Tarikh: 24hb April 2011 (Ahad)
Masa: 8.00am-3.00pm - Kursus

Bayaran adalah sebanyak RM80/seorang dibayar pada hari pendaftaran nanti..

Pakaian pulak, tak boleh pakai jeans untuk lelaki dan baju kurung untuk perempuan..

Nanti aku dah pergi, aku update untuk perjalanan kursus tu nanti ye..

With Luv
-Malynna-

0 comments: