BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 9, 2011

Bila Keluar Dengan Mak

Tadi keluar dengan mak..sebenarnye nak pergi cari & tengok design langsir sebab mak nak tukar langsir kat ruang tamu dan dalam bilik pengantin..

Pergi jalan-jalan dekat bandar Teluk Intan..mule-mule nak survey je..last-last mak tertempah terus langsir dekat kedai tu..bukan setakat langsir je tapi sampai bedroom set pun mak beli sekali..hahaha..pandai betul la orang kedai tu ayat mak saya..=p

 Pilih Na yang mane..hitam or putih..emmm..

 Dah pilih katil, pilih cadar la pulak...hihi

Dah siap pilih bedroom set, pilih langsir lak..since mak aku pilih color macam biru-biru hijau..jadinye secara automatik la aku kene tukar theme color aku sebab nak match dengan langsir mak aku..

Padahal aku dah plan color dark purple..nak buat camne..semua aku plan dah jadi lain..nak tak nak kene ikut jugak la..nanti mak aku tak nak sponsor lagi teruk nanti kan..tapi my heart still in to purple gak..huhu


Kat kedai ni lah, taukey kedai tu umpan nak ambil duit kami..huhu


With Luv
-Malynna-

0 comments: