BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 7, 2011

Davency Wedding Workshop

Sabtu lepas pergi kedai ni..nak pilih baju dan pelamin semua..

Kedai ni dekat Jalan Ipoh tapi sebenarnye kiteorang book dekat PICC mase Pameran Pengantin hari tu..

Harga pakej dia ok lah..semua ambil dekat sini..photographer termasuk sekali..

PIC untuk aku ni nama dia Saiful..make up artis aku nanti Lia..photographer tak jumpe lagi..

Ni mase nak pilih baju untuk sebelah perempuan

Aku suke sangat kedai ni..banyak sangat baju nye..huhu

Oh, ni untuk bertandang nanti..tapi aku tak pilih design ni lah..

Ni macam cantik sebab boleh nampak kurus sikit..hihi

Best jugak nak kahwin ni..tambah-tambah mase nak fitting-fitting ni..rase betul-betul macam puteri la..suke sangat..yang best En Abu layan kan je..yelah dia punye baju senang je..macam aku ni banyak choice..rambang mate..hikhik..

With Luv,
-Malynna-

0 comments: