BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 3, 2011

Batal Air Sembahyang

Lepas nikah akan ade majlis batal air sembahyang kan??
Ok, untuk aku punye barang tak beli lagi..tapi untuk Abu, aku dah belikan dah..

Beli cincin je..since lelaki tak boleh pakai emas..last-last aku cari cincin Stainless Steel..mesti pelik kan korang dengar..tapi actually aku dapat info pasal product ni pun hasil dari blogwalking..tapi lupe lak sumber nye..huhu

Harga sangat-sangat menepati budget..sesape yang ade budget banyak tu boleh la beli platinum or titanium..tapi budget constraint sikit untuk aku..jadi belilah Stainless Steel je..tapi don't worry..dia still ade Diamond semua dan maintenance cincin ni pun senang..tak ada nak jaga ape-ape pun..dan ade warranty 1 tahun..

Kedai SS Jewellery ni ialah Bausch K..cawangan ade dekat 1U, IPC, Pavillion..KLCC punya dah tutup dah..


Setelah dipilih-pilih, ni lah yang menjadi pilihan..tak boleh expose sangat..tunjuk kotak je dulu...cincin blurkan..=p

With Luv,
-Malynna-

0 comments: